Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2015. október 31., szombat

Madárkás

Doboztetőre készül, 28-as előfestett lenszalag, mintát valahol találtam a neten.

 Jó része az egy és kétszálas blackwork öltéssel készült, viszont a három szálas részeket Cording öltéssel  hímeztem.  Sokszor úgy éreztem  az egészet lehetne cordig öltéssel varrni. Haladós, siker élményes hímzés.
 40 cm  a len szélessége így a közepére hímeztem és maradt alul, felül kevés üres rész úgy tervezem a meg ajándékozott monogramja még elfér  valahol. Doboz nagysága is  kíván még nagyobb és több mintát , talán szalagot köré még,
 Az alábbi kötés végett nem nagyon jutott időm más kézimunkára a nyáron, ezért nem jelentkeztem. Róla majd egy újabb bejegyzés készül.

4 megjegyzés:

  1. Jaj, de jó, újra alkotsz :-)
    Nem tudom, milyen öltéseket emlitesz, de ez így ahogy van,tökéletes, csodálatos munka !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Ági azért közben egy-egy apróság készült a nagy kendő mellett.

      Törlés
  2. Gyönyörű ez a madaras minta! Először azt hittem, rajz, olyan kis finom :)
    A kötés is nagyon jól néz ki!
    Szép hétvégét Neked!

    VálaszTörlés
  3. Wunderschön dein Vogel, du hast ihn vollendet gestickt. Ich gratuliere dir zu dieser fantastischen Arbeit.
    Liebe Grüße Sandra

    VálaszTörlés