Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2015. július 7., kedd

Mostanában készült

azért nem mutattam mert az elmúlt hetek nehezek voltak a családban.Kis nyavalyát összeszedett a párom, természetesen én sem maradtam ki belőle. Pedig nem szeretek senkit utánozni.
 TST párnácska gyöngyökkel, kristályokkal kevés töltőanyaggal 32-es vászonra. Levendulát nem raktam bele mert lusta voltam  még egy párnácskát varrni, így most egy szimpla párna készült.
 Közelebbi fotókon talán jól láthatók a díszítő elemek rajta és valószínű a hibák is .
 Gyűrű és nyaklánc is készül, hasonló színvilágban. Sajnos a gyöngyös láncot most nem fényképeztem. Saját kínomon nehezen tudok túl lépni :(.... pedig megfogadtam csak jóról és szépről írok.
Úgy érzem kevés hasonló szépséget hímeztem még, ez teljesen más az eddig elkészül kézimunkáim után. Egyszóval imádom!



15 megjegyzés:

  1. erre nem lehet mást írni, csak azt: álomszép!

    VálaszTörlés
  2. Hibákat nem látok rajta, csak azt, hogy nagyon szép lett!
    Mielőbbi teljes gyógyulást kívánok!!!

    VálaszTörlés
  3. nekem is nagyon tetszik!!!! Néha jó egy kicsit kilépni a megszokottból, és mást csinálni! Én is szeretnék már egy kis hardangert varrni, de sose jutok oda... Jobbulást!

    VálaszTörlés
  4. Wieder eine wunderschöne Stickerei von dir und genau richtig verarbeitet. Es sieht bildschön aus!
    Liebste Grüße Sandra

    VálaszTörlés
  5. Ez bizony csini lett!!!
    Kinagyítva jól látszanak a díszítések.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű szép! Jobbulást Nektek!:)

    VálaszTörlés
  7. De helyes a kis párnád, mostanában nem úgy tudok nézelődni, ahogy szeretnék, aztán mennyi csodaság van mindenfelé!

    VálaszTörlés
  8. Megértem, hogy imádod, valóban gyönyörű lett! a vászon, a színek, a gyöngyök- remek az összhang.
    Kellemes nyarat!
    Eszter

    VálaszTörlés
  9. Очень красиво! прекрасно!

    VálaszTörlés