Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2015. június 4., csütörtök

Búzavirágok

Magával ragadott Renátó Parolin  új  mintasorozata, nekem a búzavirágosra esett az első választásom.

Vártam a virág nyílására  mert együtt szerettem volna fotózni, sajnos ma reggelre eltűnt a párszál nyíló virág az utcai virágos kertemből :( bent az udvaron pedig nincs.


 Azért is szerettem volna együtt fotózni, mivel a tavasszal készült szintén búzavirágos szívemmel  nem is hasonlít a szín összeállítás. Kíváncsi lettem volna melyik hasonlít jobban az eredetihez. Már a fonalak válogatása közben tudtam, teljesen más lesz ennek a hímzésnek a hangulata, mint az Espressioni szivnek. Pedig első gondolatom az volt együtt készítek a kettőből egy egységes díszt.

Viszont nagyon jó varrni mert sok ötletes megoldás van beletervezve. Még a keretről annyit tudnék mondani az egy kicsit gondolkodóba ejtett ..... kell, vagy nem!  Felénél tartottam mikor ez a gondolat  felmerült bennem.

9 megjegyzés:

  1. Csodás lett :-)
    Én még mindíg a cickafark keretével küzdök :-(

    VálaszTörlés
  2. Nem csodálom, hogy magával ragadott! Gyönyörű! Már Ágnesnál is megcsodáltam!
    Nagyon szép színek, és szerintem kell a keret :)))
    A virágtolvajokra pedig nagyon haragszom :(

    VálaszTörlés
  3. A beautiful floral motif , I love the colors . Wonderful !!
    Dearest greetings Sandra

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm a Látogatást nálam, különösen a hozzászólások melengetik a szívemet mert érdemesnek tartotok arra a pár kedves szóra! ! !

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szeretem a Parolin mintákat , tervben van nálam is egy-kettő. Gyönyörűek a hímzések, nagyon tetszik ez a színvilág .

    VálaszTörlés
  6. Szia Juci Ká! :)

    Pontosan ma ültettem búzavirágot, egyből ez jutott eszembe a kézimunkád látván. Egy ismerősömtől kaptam, hiába mondtam neki, hogy így virágozva, nyár közepén nem fog megmaradni, de biztatott, hogy igen, mert ő is így ültette anno....Hát majd meglátjuk:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kOrsi,kellő gondoskodás mellet bizonyosan megmarad és gyönyörködhetsz benne sokáig. Örömmel tölt el a látogatásod!

      Törlés