RESZKET A BOKOR, MERT...

Petőfi Sándor   

   Reszket a bokor, mert

"Madárka szállott rá.
Reszket a lelkem, mert
Eszembe jutottál,
Eszembe jutottál,
Kicsiny kis leányka,
Te a nagy világnak
legnagyobb gyémántja"

Madaras szívecske elkészült az ollómat őrzi majd. Legközelebb tudom mire kell jobban ügyelnem készítés közben...... nekem azért kedves.


       







Még a Parolin szívvel egy időben kezdtem a betűket hímezni a kisebbik házacskához. Le is fékeztem vele mert a babalánynak nem kimondottam találtam  stílusosnak ezt a betűformát. Hímzett cukiságok  döbbentettek rá a kis csajos és kis srácos hímzések szépségére. Már megtaláltam a betűtípust ami tetszik  itt!


Üdv az erre tévedőknek és szeretettel köszöntöm akik figyelmükkel megtisztelnek.

Megjegyzések

  1. Bájos kis ollóőrt készítettél! A betűk is nagyon tetszenek, de arra is kíváncsi vagyok, melyikre váltasz majd! :)
    Legyen szép heted! - és köszönöm az orgonaillatot!!! :))))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép ollóőrt készítettél!!!!
    Nem vagyok egy Petőfi-fan, de ez aranyos vers tőle.... ( miért ő a LEGNAGYOBB magyar költőnk...? sosem értettem..... Szerintem Arany az abszolút No.1 !!!! Meg Kosztolányi...)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a látogatást és a hozzászólást!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése