Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2015. május 2., szombat

Még egy cukiság

elképzeléseimben még sok követi. Nyomtatva ki van már legalább hat lap. MrsSamnek gombát ígértem, így ráesett a választásom.
Ezen a képen látszik valami hímzési egyenetlenség magam sem tudok rájönni mi történt a gomba kalapjánál. Szorosabbra húztam volna az x-eket? Valójában az eredeti kis hímzésen is látszik valami, apró eltérés, de ez a fotó kinagyítja a hibát
 
Itt még a kontúrozás előtt, közben fényképeztem, kimondottan az előtte, utána állapot véget. Sokat dob rajta tűzőöltés.

Új hímzés, új sikertelenség :( nem jól megválasztott anyag és hímzőfonal szál tipikus esete. Pici szívet szeretnék belőle  varrni de, nem tudom már követni hol tartok 20-as Aidára  osztott hímző két szálával nem tudok szépen bökni. Pedig igazán picike a minta szerintem a felénél tartok és le kellett tennem, igaz sok félöltés van a mintában talán pont azért nem tudom  kivitelezni?




9 megjegyzés:

  1. Tényleg nagyon cuki! :)
    Nem fordultál meg az öltésiránnyal? Nekem akkor szokott így megtörni rajta a fény...
    A miniben nem tudok segíteni, nekem egyáltalán nem megy... :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Arra gondoltál nem fordítva van az x-ek szára? azok jó fele dőlnek érdekes módon a hátulja is szép nincs is annál a résznél újra fűzés :(
      Mini nekem sem megy nagyba kezdem.

      Törlés
  2. Nagyon aranyos a gombácskád ! Az én kacsám , még mindíg félig van csak megvarrva :-( valami , mindíg előre tolakszik. Aprócska öltéseket én csak egy szálas fonallal tudok varrni, mert annyira szétnyomja az anyag szálait másként nekem, hogy már nem is tetszik a végeredmény nekem sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ágnes nekem ezek tolakodnak most előtérbe, nagyon megszerettem őket varrni :) Van egy nagyobb DIM képen darabban azzal kellene haladnom......
      Rájöttem, nagyon kényes a miniben hímzés.

      Törlés
  3. Unfortunately, Google me now not so good translated your written , so unfortunately I could not understand anything . But no matter how your fungus is very sweet . I wish you a nice weekend .
    Love greetings from Germany Your Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ich schrieb lange Sätze in Schwierigkeiten. Danke für Ihren Besuch! Schöne Woche!

      Törlés
  4. jaj, de jó ez a gomba!!!! Olyan mint a Hupikék Törpök háza!!! szupi!!!

    VálaszTörlés