Anyák napjára

készült ez a párnácska. Margit Maturi mintácskája 32-es lenen.  Barbaral Antique Rose  fonalával varrva .

Csipke saját festés. Régi ruháról szedtem le. Kakukkfű is került a párnába egy külön kis zacskóval. Szeretem az illatát, ha csak végig simítom a növényt akkor is.


Minden erre tévedő anyukának, mamának, dédinek  Boldog Anyák Napját kívánok!

Juhász Magda:
Anyu ölében
Jó itt télen, jó itt nyáron,
nincs is jobb hely a világon,
itt ringatózni lehet,
hallgatni szép éneket.
Mikor vidám kedvem támad,
vagy ha rám tör a búbánat,
oh milyen jó itt nekem,
nyugalmat lel a szívem.
Olyan meleg, olyan puha,
jó az öledben anyuka.
Átölellek, hozzád bújok,
a füledbe titkot súgok,
hogy szeretlek Édesanyám,
ölelj, vigyázz, sokáig rám.


   

Megjegyzések

  1. Gyönyörű hímzés, szép kivitelezés, kellemes illat......gratulálok!
    Mint édesanya és nagyi köszönöm a szép verset!

    VálaszTörlés
  2. Good morning , again as a tender , loving embroidery from you . Like as always very good. The Mothers Poem is enchanting . Thank you .
    Greetings Your Sandra

    VálaszTörlés
  3. Nagyon-nagyon kedves hímzés és vers ♥ köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon édes lett a párnácskád! A kakukkfű milyen jó ötlet, én is imádom - mondjuk majdnem minden fűszerért rajongok:). Nagyon köszönöm, hogy belinkeltél, legyen szépséges heted!

    VálaszTörlés
  5. Én köszönöm, hogy meglátogattatok! <3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép lett! Olyan "egyszerűen tökéletes" :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó !! Egy nagyon szép szív - és a párna mágikus !!
    Üdvözlet
    Marion

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése