Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2015. április 1., szerda

Monokróm

x-szemes hímzéssel, csipkézve, fodrozva. Táskát varrtam már az elkészítést mutattam. Most pótolom  a befejezést mutatom. Nagyon fújt szél alig tudtam fotózni.                                                                                                                                                        

Az udvaron készült képek.
Használat közben, magamon csak így tudtam, fényképezni ( ez is szelfi) hátsómból nagyobb látszik mint a szatyromból. Bocsássátok meg nekem a bénaságom.
Ez pedig a szekrénykémen készült teljes nagyságban látszik. Íves alsórészével, duplapánttal és patenttal záródik.

9 megjegyzés:

  1. What a beautiful bag! The blue tones are gorgeous and the embroidery as the center makes the whole perfect in every way . I am totally impressed!
    Dearest greetings from Germany
    your Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Dear Sandra! Choose colors go better than the seam, thank you kind words :)

      Törlés
  2. Én vállalom, hogy nem igazán szeretem a kéket, de ez tetszik! :)) Aranyos ez a minta, kicsit a falvédő-hímzések stílusát idézi bennem!
    és még táskát is tudsz varrni...!!????

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Anik! Az túlzás, hogy tudok varrni erőlködöm vele, saját használatra a hibáival együtt is jó. Kaptam egyszer a kék Aidát, már jó régen. Szerettem volna valamit ráhímezni az ajándékozó iránti tiszteletből..... nem fehér fonallal így akadtam rá erre a gyöngy hímzőre amit horgoláshoz vettem. Ez a kis romantikus minta lett belőle,pár esztendővel később jött a táska gondolat az idén pedig a megvalósítás.Jön a jó idő hordhatom, szeretem ezeket a puha vászon szatyrokat.

      Törlés
  3. Nagyon szuper lett! Bájos ez a minta, a pöttyöset pedig bármelyik színből kedvelem :)

    VálaszTörlés
  4. Palkó nekem is van pár pöttyösöm :) egyidőben kockások sorakoztak :)

    VálaszTörlés

  5. De milyen csini kis táskát varrtál, ügyi vagy!

    Kérdésedre a válasz: nem is tudom, szerintem nem vastagabb a gyapjú hímző az osztott szálúnál, inkább csak szőrösebb és puhább, az érintése más. Eddig nem volt vele gondom, de még én sem hímeztem ilyennel, ezért izgi! :o)
    (Nem tudom, lehet, hogy most Nálad is kétszer fog megjelenni a válaszom!)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jucus, köszönöm tényleg csini a táska :)
      Még kérdezném a gyapjú vastagsága az osztott hat szálával egyenlő vastag vagy az az egy szállal.

      Törlés
  6. A gyönyörű táskát! A hang-on-tone hímzés fantasztikus !!
    Üdvözlettel
    Marion

    VálaszTörlés