Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2015. április 23., csütörtök

Csiga van a kertemben :)

MrsSame  Kérésére, felhívására jelentkeztem, most néztem nem is a csigát vállaltam be :) Varrnom kell úgy látom  a megjelölt Katicát és gombát is. Menjetek és olvassátok el a felhívását és vegyetek ti is részt benne! Van még idő és hely a jelentkezőknek.
 Családom tagjainak úgy megtetszett arra gondoltam kettőt csinálok belőle. Minták nézése közben megfeledkeztem az ígéretemről és teljesen elvarázsol ez a csiga-biga. Nem tudok semmit a tervezőjéről, viszont  nagyon megszerettem hímezni 32-es pamut vászonra készült. Ezen a vásznon 10x10cm magában a hímzett rész.
 Vidám, jó kedvre derítő számomra a kis csigusz.

Még egy kis zene, picikénk kedvence, imádja hallgatni....és megnyugszik tőle.

8 megjegyzés:

  1. The snails are so cute and funny. If they were so cute in real life I would keep me as pets. Simply enchanting.
    Your Dearest greetings Sandra

    VálaszTörlés
  2. Jaj, de jó, :-) tetszik a széles mosolya !
    én most egy Witzy kacsát varrok épp a Ö picinkéjének .

    VálaszTörlés

  3. Az ilyen féreg, mint nekem a kertben :)))

    VálaszTörlés
  4. Fantasztikusan aranyos! Nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon cuki lett a csigád, ahogy FB-n is írtam, valahogy annyira édes a pofija!
    Én a cicát fogom megcsinálni, de előbb befejezem a Riolisom.

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos ez a kis csiga!!!! Ha egyszer végre azt hímzek majd, amit épp akarok, akkor ilyen cukiságokat fogok varrni :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm a hozzászólásokat!

    VálaszTörlés
  8. Thank you for visiting my blog, I love your stitching and I hope to see more of it in the near future, Sunny Greetings from New Orleans, Alice.

    VálaszTörlés