Aprók

Mikor csak úgy, azonnal, menthetetlenül amit láttam ki kell hímezni amilyen anyag a kezem ügyébe akad arra. Jártatok már így? Nos én igen az elmúlt napokban ezeket böktem, pedig  húsvéti apróságokat szerettem volna készíteni.


Ezen az anyag darabon látszik már kezdtem gyakorolni  rajta a buillon öltést.  Első elképzelésem szerint leakartam vágni róla de, olyan kicsike lett a jácintos minta, így varrtam még hozzá egyet a  kéznél levő színnel. Majd lesz belőle valami 
 Ezzel a lenvirágos mintával kezdődött V. Enginger tervei alapján készült. Itt kicsit a szélén kezdtem a hímzést ezért kapott csipke rátétet. Magam sem tudom mit készítek belőle de, megnyugodott a lelkem kihímeztem. Felkészültem a következő kihívásokra.

Az ibolyás keretben.



Megjegyzések

  1. Again, such a beautiful embroidery with blue flowers, Spitenrand fascinates me . It looks so classy. The image with the bouquet now under looks quite incredible, it has such a bewitching charm . I love it. Wish you have a nice Easter weekend .
    The favorite Regards Sandra

    VálaszTörlés
  2. Bájos kis hímzések, és az ibolyás...!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Palkó kedves neked is köszönöm :) és tudod mióta elkészült nem találok hasonló szépséget amit a ennyire szeretnék hímezni, jobbára csak nézelődöm.

      Törlés
  3. Gyönyörű mintás !!
    boldog Húsvétot
    Marion

    VálaszTörlés
  4. Csodás keretet találtál az ibolya csokorhoz ! Biztos lesz aki beleszeret az aukción !

    VálaszTörlés
  5. Kedves Ágnes! Nem gondoltam az aukcióra saját gyönyörűségre terveztem :) Bár utána járok hogy működik az ibolyás aukció.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörű hímzések ! Gratulálok .
    Köszönöm, szépen, hogy benéztél hozzám.

    VálaszTörlés
  7. Kedves Éva! Mit is mondhatnék.....én is köszönöm!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése