Jön a tavasz!

 Régebben  szerettem bele a mintába,  mostanában kaptam meg. Ez a haladásom!
Nagyon nehéz hímezni rossz minőségű mintához jutottam hozzá, viszont annyira tetszik, meg kell csinálnom.

       Vászon választáson is gondolkodtam egy ideig, de "nekem" a legszebbre  szeretném elkészíteni. Kaptam ezt a csillámos darabkát, eddig őriztem. Mindig arra gondoltam  ha a kezembe került egy, egy minta kapcsán, sokkal alkalmibb valami kell rá. Ibolya szerénységéhez  talán ünnepi hangulatot ad és pont elég a hímzés nagyságához.

Jön a tavasz, mennem kell a kertet rendezni, sok a  kinti munka. 
Első  tavaszi virág.....mert lila.


Kívánok mindenkinek, kertrendezős szép hétvégét!

Megjegyzések

  1. Nagyon szép lesz ez a virág!!! Én is szeretem a csillámszálas anyagot, én karácsonyi fitty-fenéket varrtam eddig rá! :))) asszem van még egy darab itthon...
    Nekem is van egy nagyon kedves mintám, amit nagyon-nagyon szeretnék kivarrni, de nagyon rossz minőségben van csak meg... ennek ellenére lehet hogy egyszer nekiállok így is..
    Egy hímzős boszorkányt ábrázol, és mellette van egy tök jópofa angol versike, nem tudod, tudsz-e angolul, leírom ide:
    " Whit silk from a web,
    by the lights of the moon,
    withches are stitching,
    from midnight 'till noon. "

    Muszáj lesz megvarrni!!!!! :)))
    Neked is szép hétvégét!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Látod nem gondoltam a karácsonyi mintákra ezzel az anyaggal kapcsolatban, talán az életünkben nem a karácsony a legjelentősebb ünnep. Különben is valami lélegzet elállítót szeretnék belőle, persze ez mindenkinek mást jelent.
      Rossz minőségű mintát mindig megpróbálom szerkeszteni, néha sikerül jobbat kihozni belőle :)
      Mostanában kezdtem el tanulni az angolt, így keveset értek belőle, de látom hímzéssel kapcsolatos. Kíváncsian várom mi is a kedves mintád.

      Törlés
  2. Jön a tavasz - ezen a szép hímzett ő nem tud segíteni!

    VálaszTörlés
  3. Ez a minta aztán gyönyörű türelem hímzés!!!! Nekem nem menne.:)
    mesések a krókuszaid.

    VálaszTörlés
  4. Ez a minta aztán gyönyörű türelem hímzés!!!! Nekem nem menne.:)
    mesések a krókuszaid.

    VálaszTörlés
  5. Csodaszép a hímzésed....gratulálok!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése