Az élet túl rövid, hogy gyűlölködésre pazaroljuk az időnket!

2015. március 1., vasárnap

Hímző tű nélküli nap

Igen egy öltést sem hímeztem ma de varrás mégis készül...Régi hímzésemnek végleges formát szeretnék adni.
 Kék Aidára  gyöngy hímzővel készült. Minden kék árnyalatú csipkém hozzá próbáltam, természetesen kék apró pettyes vászon is előkerült.  Reményeim szerint táska lesz a végén , ebből az egyvelegből.
 Itt látszik, belevágtam. Most először próbáltam ki a vágólapot, kőrkést és a vonalzót :) Kezdeti nehézségek után, majd elvágtam a kezem vadi új kőrkésemmel, pillanatra megijedtem, miután erőt vettem magamon folytattam a vagdosást, nagyon tetszett, hiszem millimétereket is tudok vágni.Teljes szoba vékony csíkanyagokkal volt tele.
 
Már az összeállításig eljutottam, sajna le kell állnom vele mert holnap korán megyek dolgozni. Addig is szép  napot kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése