2015. március 16., hétfő

Erzsébet királyné kedvenc virága


csokorba kötve kivarrva!
 Frissen melegen alig párperce készült el. Rámáról még le sem szedtem, különben is most a képeket nézve láttam meg  egy kimaradt kontúrt amit pótolni kell. Pici gyöngyökkel díszítettem még, remélem a csillámos anyaggal nem estem túlzásba.
 Mentségemre legyen nagyon, nagyon szépet szerettem volna készíteni. Magam részéről még nem tudtam betelni vele.


 Ezeket a képeket tegnap kontúrozás előtt készítettem remélem látszik a különbség. Nem tudtam a képek közül választani ezért szinte az összes fotót felrakom. A színeit sem teljesen adja vissza de, nekem annyira tetszik!


Egy, egy kicsit mozdítottam a rámán fotózás közbe, hol közelebbről, hol távolabbról próbáltam  megörökíteni. Tudományomból ennyire tellett.
Imádom az ibolya illatát, sajnos a mienk még nem virágzik. Láttam már a napos helyeken nyílnak itt felénk, majd szedek egy csokorral,  az illata végett.

Ehető virágoktól egy recept Érdekességként még, Erzsébet királynénk kedvence az ibolya fagyi volt.
Minta   desing, V. Enginger.   Keret már adott hozzá, hamarosan belerakom és hozom.

22 megjegyzés:

  1. Lovely stitching !!!!!! I love the pattern and the colours !!!!!!!! The beads make it even more beautiful !!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Thanks for the confirmation :) have a nice week!

      Törlés
  2. Nagyon szép lett ez a virágcsokor!!!!! Tetszik!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! Mint írtam nekem is és azóta is :)

      Törlés
  3. How wonderful , the bouquet is already in itself a splendor but with the contours and the pearls are also worthy of a queen . I am absolutely thrilled to be a masterpiece.
    Dearest greetings from Germany
    your Sandra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Liebe Sandra Danke! Das ist, was ich in der Stickerei zu erreichen, ist Königin wollte. Frau Dinge sind ziemlich einfach.
      Umarmen Juci

      Törlés
  4. Hát ez gyönyörű lett! Nagyon finom kis hímzés!
    Biza' mi is sokat vagyunk a kertben mostanság, de én már élvezem, mert ki voltam
    már éhezve a friss levegőre meg a "pockorászásra" :)

    VálaszTörlés
  5. itt a jó idő, újra remélem marad is és kellemesen elfáradunk a kertészkedésben :) utána pedig jól esik a kézimunkával bíbelődni. Hasonló szépeket hímezni.

    VálaszTörlés
  6. Gyönyörűségesen szép lett! Nagyon-nagyon tetszik!
    Nem is tudtam, hogy Sziszinek az ibolya volt a kedvenc virága... én is szeretem... :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Palkó! Látod mire jó a blogírás, olvasás ezt is megtudtad :) Szerintem mindenki szereti az ibolyát a tavaszi friss üdeségét.

      Törlés
  7. Micsoda nagy munka!!!! Csodás!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mamka azért nem olyan nagyon nagy munka, de jó pár pihenő órám van benne.

      Törlés
  8. elles sont magnifiques ces violettes, quel beau bouquet, les petites perles sont jolies autour du bouquet,
    bel ouvrage, j'aime
    douce journée
    rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Merci de votre aimable Note! Violet Floral belle journée!

      Törlés
  9. Nagyon szép munka , én is terveztem, hogy ezt készítem el, csak féltem, hogyan postázok egy üveges képet ? :-(
    Azután mást választottam - ami azóta sincs készre alkotva , de majd a héten rászánom magam.
    Gratulálok !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. agnesordog, neked is köszönöm a hozzászólást az építő jellegű észrevételt és egyáltalán, hogy benéztél hozzám :) Kíváncsian várom az elkészült hímzésedet.

      Törlés