Elkészült!

Angyalkáim teljes készültségben, kontúrozva csilli, villi fonalakkal  díszítve ilyen cukik lettek! Angyalkák készen. 32-es vászonra a hozzá adott Aida helyett, így nem tudtam felhasználni az egyik hozzáadott csillámos fonalat, sajnos nagy lyukat hagyott maga után a vásznon  helyettesítettem Krenik filamenttel. teljes hímzés mérete 13x9 cm. Ja és még a Cordingot sem tekertem meg az utolsó angyalkánál jöttem rá, hogy az utasításokban másként szerepel a leírás. Fonalam bőven van még valószínű kijavítom.

 Dobozra gondoltam rárakni  a hímzést, majd meglátom. Közeli kép a kis huncutról, ezen jól látszik a különleges fonal.



Tetszik a végeredmény.
Véletlenül ha erre téved valaki és érdekli a  megmaradt készlet szívesen oda adom, szerintem még kijön egy komplett hímzett kép belőle kevés pótlással.

Juhász Gyula
A gyermeked ha alszik


"Már mosolyog. Már visszatért megint
Oda, ahonnan eljött s földre tévedt.
Előbbi életének társai,
Kis szöszke angyalok közt hancúroz most,
Szivárványszín labdákkal kergetőznek
És jázminokkal verik arcul egymást,
Örök narancsot esznek s nem mulandó
Babákat ajnároznak égi hintán.
Most elhervad a mosoly ajka szélén
S búsan gügyög: kis társai szaladnak
S ő fölbukott az ébredés göröngyén
És földet ért ismét. Már sír az édes."







Megjegyzések

  1. Nagyon bájos lett ez a kép! Tényleg kis huncut a harmadik angyalka! :) Kár, hogy olyan sok rajta a kontúr... azt nem szeretem készíteni... :(

    VálaszTörlés
  2. Your little angels are very beautiful !!!!!! Excellent stitching !!!!!!
    Thank you very much for following my blog !!!!!
    greetings
    Niki

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm!
    Mrs Yarnart
    Niki, thanks for the praise and the tag!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése